• Què

    • Visita guiada a l'exposició en diàleg entre Grip Face i la comissària Raquel Victòria
  • Dia i hora

    • Dissabte 14 de febrer a les 11.30 h
  • Lloc

    • Espai Cúbic _ Fundació Miró Mallorca
  • Inscripcions

    • Entrada gratuïta amb inscripció prèvia aquí
  • Per a qui

    • Activitat per a tots públics
Activitats

Visita guiada en diàleg amb l’artista Grip Face

Exposició “Utopía del Lodo, Sashimi de Bruma”

Exposiciones, Visites

"Utopia del Llot, Sashimi de Bruma" és una proposta instal·lativa i immersiva de l’artista Grip Face que aborda el context actual de violència armada a escala global. L’obra posa el focus en les conseqüències humanes dels conflictes, especialment en l’impacte sobre la població civil i la infància, i ho fa a través d’un llenguatge simbòlic potent. Sense recórrer a l’afirmació directa, la instal·lació construeix un relat visual que apel·la a una mirada crítica i a una posició clara a favor de la pau.

Us convidem a una visita dialogada entre l’artista, Grip Face i la comissària Raquel Victòria, al voltant de l’exposició de l’artista mallorquí titulada Utopía del Lodo, Sashimi de Bruma. La instal·lació està formada per dotze escultures suspeses —màscares subjectades per cordes d’espines— disposades segons la forma del símbol de la Unió Europea. Aquesta configuració qüestiona la identitat pacifista del continent i el seu paper ambigu davant els conflictes armats.

Inspirada en notícies de bombardejos en parcs infantils a Gaza o Ucraïna, l’obra utilitza el balancí com a metàfora de la fragilitat de la infància en temps de guerra. En aquest recorregut compartit, artista i comissària aprofundiran en els processos conceptuals i formals de la proposta site-specific, convidant a una reflexió crítica sobre la identitat europea, la memòria col·lectiva i la fragilitat de la pau contemporània.

vdeo_xxss_gripface_2025