Actualitat

Tancament temporal del Taller Sert per obres de rehabilitació

Publicat el 17 juliol 2018

Comencen les obres de conservació i rehabilitació al Taller Sert. Per aquest motiu, aquest espai romandrà tancat al públic fins a nou avís.

El Taller Sert s’inaugurarà de nou amb un edifici renovat, nous continguts i un discurs potent i rigorós que transmetrà, més que mai, l’esperit de l’espai de creació de l’artista.

Atès l’estat de conservació de l’edifici del Taller Sert, Miró Mallorca Fundació ha iniciat el projecte de reparació de patologies detectades a l’edifici catalogat com a Bé d’Interès Cultural (BIC).
L’edifici del Taller Sert presenta problemes de diversa consideració, principalment lesions i fissures als pilars, forjats i paviments; així com taques d’humitat a paraments, paviments i sostres.

Considerant l’abast de la intervenció, ha estat necessari el trasllat temporal de totes les obres, objectes i mobiliari contingut dins el taller durant el termini d’execució de les obres, que s’estima serà de quatre mesos.

* * *
4 comentaris
  1. Nicola ha dit:

    porfavor quanto tempo esta cerrada – me gustara venir 24. Settembre a 2.Octubre 2018 – esta possible visitar el museo, el Atelier y la casa ? Grazis! 🙂

    1. Núria Sureda ha dit:

      Buenos días y muchas gracias por su interés en Miró Mallorca Fundació. Efectivamente el Taller Sert se encuentra actualmente en fase de rehabilitación y únicament puede visitarse el exterior. Pensamos que en octubre se reinaugurará de nuevo al público con un aspecto renovado, nuevos contenidos y un riguroso discurso que transmitirá, más que nunca, el espíritu del estudio del artista.

      Por otro lado, la Fundación tiene abiertas el resto de sus instalaciones: el Taller de Son Boter, otro magnífico estudio en el que trabajó Joan Miró, y el edificio Moneo y su jardín con esculturas. Actualmente se puede contemplar la exposición “Miró, espíritu salvaje”

      Un saludo muy cordial.

    2. Roser Salmoral ha dit:

      Buenos días Nicola,

      El Taller Sert se reabrirá al público el próximo 17 de diciembre. Muchas gracias.

    3. Roser Salmoral ha dit:

      Aún y sí podrá visitar el resto de la Fundación, el segundo taller de creación de Miró, las obras y ver el Taller Sert también por dentro y por fuera pero aún desde el exterior si viene en esas fechas. Muchas gracias.

Publica un comentari